Recenze-Smrtící Polibek

3. ledna 2012 v 18:43 | Snow Fairy |  Recenze

Smrtící Polibek

Autor: Alice Moss
Žánr: Fantasy
Originální název: The Mortal Kiss
Nakladatelství: Levné Knihy a.s.
Když drsný Finn a okouzlující Lucas přijedou do Winter millu, život šestnáctileté Faye McCarronové se začíná pořádně zamotávat. Dva chlapci bojující o její srdce jsou jen začátek; ve městě se dějí neblahé věci. V lesích je nalezeno mrtvé tělo, motocyklový gang se potlouká po okolí a sníh prostě nepřestává padat... Něco zlého se dalo do pohybu a jedině Faye a její nejlepší kamarádka Liz to mohou zastavit. Jak teplota klesá a noci do Halloweenu se krátí, dívky musejí odhalit tajemství Winter Millu - než bude příliš pozdě! Zhlédni na Youtube.com trailer ke knize: youtube.com - Mortal Kiss by Alice Moss.

Poklidný Winter Mill.Městečko plné ohlušujícího klidu a pohody.To se má však změnit,jakmile se do města přistěhuje záhadný a okouzlující Lucas Morow se svojí matkou Marcy a podivným služebníkem Ballardem.V té samé chvíli se ve městě se řvoucím rachotem objeví i drsní motorkáři,kteří si říkají 'Černí Psi'.Ve městě se strhne šílenství,jaké ještě nezažilo.Ale může za to Lucas a jeho rodina?Nebo Černí Psi?Nebo snad někdo jiný?Život mladé Faye se také změní od základů,když se zamiluje do jednoho z motorkářů,nejmladšího Finna.Jakmile začne pátrat po stopách nějaké nápovědy,která by rozluštila záhadnou smrt jednho o z občanů města nalezeného v hustém lese,Faye přepadnou zlí vlci a pokusí se jí zabít.Zachrání ji však právě Finn a Faye neodolá a začne pátrat hlouběji.Ještě však netuší,co všechno se potlouká po lesech Winter Millu.Faye se spolu s její nejlepší kamarádkou Liss,Černými Psy a její tetou Pam vydávají na nelehkou a opravdu velmi nebezpečnou misi na zácharnu jejich města.Podaří se jim to?Bude moci být Faye s Finnem a jejich nekonečnou láskou navěky spolu,i přes všechno,co se o Finnovi dozví jeho malé tajemnství a nějaké záhadnosti okolo svojí rodiny?Objeví se konečně její otec?Hon začíná.
Na tuhle knihu jsem narazila jenom náhodně,ale už od pohledu jsem si myslela,že by to mohla být opravdu dobrá kniha.Zaujala mě,jak názvem,tak obálkou i autorem.Nevěděla jsem však,co od této knihy očekávat,protože jsem se s Alicií Mossovou ještě nesetkala.Ale musím říct,že se mi její styl moc líbil a celá kniha se velmi dobře četla.Na obálce je obrázek vlka,a tak jsem hned odtušila,že to bude něco o vlcích,což mě moc baví.
Postavy v knize mě zaujali snad úplně všechny a hned jsem některé z nich začala milovat a některé zase k smrti nenávidět.Velmi se mi líbily dívky,Faye a Liss,nejlepší kamarádky.Liss je velmi společenská a hravá dívka,miluje nakupování a párty pořádané jejími spolužáky.A samozřejmě nedá dopustit na Faye.Liss je známá tím,že je to kráska školy a ještě k tomu je její táta šerifem místní policie.Charakterem na mě zapůsobila okamžitě,protože si opravdu dokáže prosadit své.Ale je to člověk a taky má své stinné stránky a konkrétně ty,že je občas hodně tvrdohlavá a trochu podezíravá.Faye se mi líbila ještě mnohem víc.Je to dívka skromné povahy,tolerantní,chytrá a všímavá fotografka,která neváhá všechny důležité události zdokumentovat.Svou nejlepší kamarádku podrží,vždy,když to jenom Liss potřebuje a ona ví,že Liss by to pro ni udělala taky.Oni jsou jednoduše kamarádky na celý život,i přes nějaké malé nerovnalosti.Ohromně jsem oblíbila také Finna.Je docela uzavřený,věrný a ochranitelský člen Černých Psů,který se do Faye zamiloval na první pohled.Byl jednou velice zamilovaný do dívka,která je Faye ohromně podobná,ale tohle není jediný důvod,proč se do Faye zamiloval.Finn má však své horší stránky, ke kterým patří také impulzivnost,popudlivost a silná nečitelnost.
Hrdiny,kteří jsou typičtí záporáci jsem opravdu ráda neměla,ale to je přece úmysl zlých postav a jenom to dokazuje,že se jim velmi dobře daří splnit svůj úkol.Jednou z takových postav byla i Mercy Morowová,matka Lucase,o níž ani Lucas neví,kdo je doopravdy zač.Mercy na první pohled vypadá,jako bohatá panička,kterou obklopují novináři z bulváru,ale kdybych prozradila víc,ztratila by Mercy své kouzlo osobnosti.O její právé identitě se musíte pročíst až k závěru knížky.
Nakonec bych chtěla říct,že podle mě se téhle knize nedá moc,co vytknout,ale i pár věcí,které mi moc neseděly jsem našla.Autorka používá v hodně otázkách stejné spojení slov a po nějaké době mi to tam začalo trochu vadit,ale jinak jsem byla opravdu,jako na trní,jak všechno dopadne.A dokonce jsem našla pár pasáži,kdy jsem seděla a četla s husí kůží po celém těle z čehož jsem byla opravdu mile překvapená.Napětí jsem moc nečekala,ale bylo tam a to autorce moc chválím.Knihu všem vřele doporučuju a už dopředu předesílám,že se vám to bude z velké části líbit,když už ne úplně z celé.Mě osobně se líbila velmi,velmi moc.Druhý díl bude vydát a jsem si jistá,že druhý díl bude stejně povedený,jako tento první.Určitě si ho nenechám ujít.Jelikož bude tahle kniha i zfilmovaná už se nemůžu dočkat,jak bude film vypadat.

9,5/10