The Londons Diaries - 5th Day - 20. 6. 2013

20. června 2013 v 13:00 | Snow Fairy |  The Londons Diaries
5th Day - 20. 6. 2013

Ahoojte naposledy z Anglie,

i když je dnešek náš poslední poznávací den v Anglii, tak toho máme na programu stále docela dost. Po dnešním programu už zase nasedneme do autobusu, ze kterého budeme mít proseděniny do konce života, a ne z toho důvodu, že by nebyl pohodlný, a odjedeme zpět domů. Absolutně se mi nechce. Nejraději bych si to tady alespoň o týden, dva prodloužila. Ale to samozřejmě nejde. Raději na to nebudu myslet. :D
Dnešní program je tedy následující:

ráno:

- snídaně v rodinách - sraz na určeném místě, na které nás, v případě nutnosti, někdo z rodiny odveze autem.

samotný program:

- prohlídka města Brighton

- královský palác Royal Pavilion

- úzké uličky The Lines

- zábavné molo a oblázková pláž

- návštěva mořského akvária Sea Life Centre

- hippie shops

a na konec dne:

- osobní volno, které se váže i k programovým hippie shops a úzkým uličkám

- návrat k autobusu a dlouhááá cesta domů. :(

Tak například do Brightonu, i když je to už poslední den, se/ jsem se hodně těšila, protože podle slov naší angličtinářky, která nás bude Anglií doprovázet, jsou právě v Brightonu nejlepší podmínky/obchody k nákupu věcí, suvenýrů a dalších věcí. Krásné šperky za pouhou libru, levné obchody s oblečením a spousta dalšího. No, každopádně, jestli si chci něco koupit v Brightonu, nesmím utratit všechny libry hned první den, i kvůli jídlu, abych nemusela místo vlastních dobrůtek a chození do levnějších restaurací, jíst vzduch venku a žebrat o libry na britských ulicích. :D

Money, money, money, it's not so funny, when you're gone!
:D :D

Jak bych ještě předtím, než to opravdu zažiju, dnes 14. 6. 2013, když píšu poslední přednastavený článek našeho programu, zhodnotila následující týden v Anglii? Naprosto perfektní, je to pro mě splněný sen a já jenom doufám, že zvládnu udělat, koupit a navštívit - skoro - všechno, co plánuju a co je v mých silách za tak krátkou dobu udělat, navštívit, koupit. Už teď se mi po Anglii stýská. :)))

I love England, my dream forever.

Goodbye everyone, see ya at home. :))

PS: Místa, která navštívíme nejsou vypsány podle časové posloupnosti, čili tak, jak je to napsané tady, tak přesně po sobě všechny místa nenavštívíme. Tady by byla možná taky vyjímka.

British Snow Fairy

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Klára Klára | 21. června 2013 v 15:54 | Reagovat

Jojo, taky jsem si dřív o Anglii myslela, že je to ráj na zemi. Pak dostal táta pracovní nábídku a museli jsme tak rok bydlet. Ve škole jsem se snažila být milá a přátelská. Začalo to tím, že ani nevěděli, že ČR existuje, ale to mi nevadilo. Pak mi začali nadávat, že jsem slovanská kurva a že jediný co umíme je tak leda hokej a vyvrcholilo to tím ,že mě vyfotili nahou na záchodě a tu fotku dali na FB. Tehdy jsem se totálně zhroutila a táta řekl, že než tohle, to se radši vrátíme domů. Prostě hrůza a nemluvě o tom, že ve škole patnáctileté děti probírají to, co my na prvním stupni a to ještě stručněj! Ale byli tam i pěkné věci. Třeba takové ty malé obchůdky s knihami, jestli víš co myslím. Ale samozřejmě, třeba jsem jen natrefila na blbé místo v Anglii. Možná, že všichni Angličané nejsou stejní.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.

Aktuální články

Reklama
Get your own free Blogoversary button!