21. července 2014 v 17:58 | Snow Fairy |  Reviews

Třešinka

Autorka: Raine Miller
Žánr: Romance, Erotický román
Originální název: Cherry Girl
Počet stran: 240
Nakladatelství: Baronet
Elaina Morrisonová miluje Neila McManuse od chvíle, kdy ho poprvé spatřila. Její láska trvá i přes jejich odloučení a srdcervoucí tragédii, která Elainu potká. Ruka osudu jí však vyrve její lásku z náručí, otřese jejími jistotami a ukáže jí, jak obtížné je nechat milovanou osobu odejít. Neil i Elaina si budou muset uvědomit, že se život nepodobá romantickému snu, ale je tvrdý a zanechává za sebou bolestivé jizvy.

Neil se však nevzdává. Toužil po Elaině dlouhá léta a čekal na ni. Jako voják se vyzná na bitevním poli a získat Elainino srdce není nic odlišného. Neil se tedy pustí do boje a pokusí se přimět Elainu, aby si uvědomila to, co on už dávno ví. Že navždy bude jeho Třešinkou.

Spin-off k sérii Aféra Blackstone

Mnohokrát děkuji Knihcentru za poskytnutí knihy k recenzi!

Poznali se už když byly hodně mladí. On byl dospívající teenager a ona byla malá desetiletá holčičinka, která v něm viděla svého kluka snů, svého hrdinu. Elaině stačil už tehdy jenom jeden pohled a veděla, že je do něj zamilovaná. Ale problém byl v tom, že byla až příliš mladá a Neil byl pro její rodinu jako druhý syn. Neil nechtěl nic uspěchat, ale už tehdy se od ní nedokázal tak úplně držet dál.
Jak roky plynuly, stalo se několik hodně špatných věcí a Elaina si pojedné z nich není jistá, jestli bude ještě někdy schopná Neilovi odpustit, co se stalo. V srdci však pravdu zná Neil také. Kromě toho Elaina je pro Neila roky jedna jediná a co se jeho týká, tak se to nezmění.

Romantika až za hrob. Někdy toho bylo až příliš na to, že je to kniha o necelých 250 stranách.
Po Aféře Blackstone jsem byla na Třešinku velmi zvědavá. Elaina a Neil byli sice celou Aféru Blackstone vedlejší postavy, ale takové postavy, které se vám zalíbí skoro na první pohled, záleží na každém čtenáři. Předem jsem vlastně vůbec netušila, že by měla vyjít, ať už v originále nebo v překladu, spin-off právě s Elainou a Neilem, ale i přesto jsem byla velmi mile překvapena a nakonec jsem byla i ráda, že jsem si Třešinku přečetla.

Raine vyprávěla příběh od doby, co byli Elaina s Neilem velmi mladí a jejich vztah se teprve rozvíjel, teprve rozkvétal a ona oba se teprve poznávali.
Celá kniha je rozdělená na tři části - Elaina, Neil a My, kde jednotlivé kapitoly už nejsou jednoznačně pojmenovány. Tím pádem si přečtete příběh, jak z perspektivy Elainy a jejího pohledu na Neil a všechno, co se jí odehrálo v životě, tak z perspektivy Neila. Ale možná bych uvítala o trošku více nějakých scén s tím, jak byl Neil v Afgánistánu ve válce, myslím, že by to celý příběh ještě trochu více zdramatizovalo. Nicméně se Miller soustředila opravdu hodně na postavení romantiky a já osobně jsem měla občas pocit, že už je to trochu přehnané množstvé na jednu knihu.

Ale na druhou stranu mám styl psaní a příběhy Raine Miller ráda. Sice nejsem až tak velký fanoušek eroitckých románů, ale nějaký takový dobrý román si přečtu ráda a když je potom opravdu dobrý, tak jsem ještě raději. A v mém případě jsou ty dobré erotické romány právě od Raine. Někdo to tak nejspíš nevidí, ale to by nebyla ta správná konstruktivní kritika a Miller by neměla žádnou zpětnou vazbu, ze které by mohla svůj styl a talent rozvíjet a zdokonalovat.
Nicméně si to Raine naplánovala hodně dobře, až teda na tu přřeslazenou přemíru romantiky, občas jsem měla pocit, že se z toho pomyslného chuchvalce cukrové vaty nedostanu. Ale všechno nebylo jenom o romantice a příběh obsahoval i běžné věci, jaké lidé řeší dnes a denně a co není vždy úplně nejpříjemnější a nejveselejší. Za tyhle části jsem moc ráda, protože to dělá z každého erotického románu lepší příběh.
Za mě určitě palce nahoru této spin-off sérii k Aféře Blackstone také proto, že konec knihy se pochopitelně odehrával v Blackstonově bezpečnostní agentuře a sem tam se mihnul i Ethan, což jsem osobně velmi vítala.

8/10