1. února 2016 v 18:55 | Snow Fairy |  Recenze

Rok vydání (EN): 2016 (19. ledna 2016)
Počet stran (EN): 130 (paperback)
Nakladatelství: On Demand Publishing

Obsahuje spoilery na přechozí díly!

***

11:00 je čas, kdy se Silas a Charlie mění v osoby, které si nepamatují pořadně ani své jméno. Nevědí, kdo jsou, kde jsou a co vlastně žijí za život. Ale tentokrát je přece jenom něco trochu jinak.
Tentokrát nejsou úplně odkázáni na to, co si myslí, že je pravda a jak si myslí, že by se měli oba chovat a jak by měli žít. Teď u sebe mají důkazy, že se jim to děje opakovaně. Ve stejný čas. Z nějakého důvodu. Všechny vzpomínky mizí. A dvě osoby, které byly zvyklé být si tak blízko si najednou nemohou být vzdálenější.
Konečnou otázkou tedy je, jestli jsou Silas i Charlie připraveni odhalit úplnou pravdu...

Závěrečný díl krátké série z per dvou uznávaných a bestsellerových autorek, Collen Hoover a Tarryn Fisher, slibuje nečekané odhalení velké záhady, která začala minulý rok plést hlavy čtenářům po celém světě. Teď je čas odhalit pravdu.

Mysteriózní série Never never o mladém páru, který každých 48 hodin úplně zapomene, že patří k sobě, se dostala do svého konce. Byť se jedná o kratičkou sérii, nápady obou autorek ukázaly, že i ta nejkratší série může obsahovat neskutečné množství šokujících odhalení, překvapení a momentů, kdy čtenářům dochází slova. Řekla bych, že Never Never je mimořádně povedená série. Každá z autorek přinesla knihách svou chemii a um a ani jedna kniha se nedá označit za úplně průměrnou. Třetí část slibovala něco naprosto nečekaného, velkolepého a šokujícího. Po dvou předchozích dílech jsem se upřímně i bála, co si autorky připravily, čekala jsem, že celé téma uchopí takovým způsobem, že z konce třetí části bude skoro atomová bomba překvapení. Nemůžu říct, že by se mi kniha nelíbila. Jako obvykle se tato angličtina čte rychle, jednoduše a se stylem psaní obou autorek jsem nečekala nic menšího než něco skvělého. Ale ten konec...

Myslím, že závěr je nejstěžejnějším momentem série a čekala jsem ho opravdu doslova bombastický, explodující silou slov a odhalení. Ale to se naneštěstí nestalo. Myslím, že předchozí díly byly mnohem více napínavé, více nepředvídatelné. Závěr byl spíše než šokem zklamáním, protože se v podstatě nejednalo o nic až tak šíleného, jak to na počátku vypadalo. Při sérii s takovým obsahem čtenář čeká něco, co je těžké pochopit. Z čeho mi padne brada až na zem a z čeho nebudu moct spát ještě aspoň týden. Jsem si jistá, že Hoover i Fisher to myslely dobře, podpořily ideál lásky a celkově podpořily romantické téma jako celek, i přesto, že série to není nijak zvlášť romantická. Ale ve skutečnosti by se Never Never hodilo něco více psychologického, více mysteriózního a o mnohem více odvážného. Ale i přesto, že závěr mě tolik neuchvátil, epilog byl zajímavý. Trochu neperspektivní, pokud autorky neplánují nějaké další volné pokračování, ale v knihách mám moc ráda kapitoly typu "po pěti (deseti, dvaceti...) letech..." Knihu to vždy ozvláštní a ještě o něco vylepší.

Na jednu stranu je tedy třetí část Never Never trochu zklamání, ale Colleen Hoover a Tarryn Fisher si mě získaly už prvním dílem, takže bych neřekla, že bych celou knihu úplně zavrhla. Stojí za to si ji přečíst a projít i tím koncem třetí části, i přesto, že očekáváte víc. Tyto autorky společně opravdu mají co říct a to i přes trochu tlumenější konec brilantně mystery, záhadné série.

8/10