24. srpna 2016 v 10:02 | Snow Fairy |  Reviews

Autorka: Samantha Young
Žánr: Romance, Erotika, Realistic, New Adult, Adult, Contemporary
Originální název: Hero
Rok vydání: 2016
Nakladatelství: Ikar

***

Alexa je mladá, ambiciózní žena, jejíž minulost nejednomu člověka zničila život. Jeden člověk však platí za hříchy její rodiny nejvíce. Nicméně se někteří členové Alexiny rodiny ujistili, že se o tom incidentu nebude mluvit. Alexa se od všech afér oprostila a začala žít život mimo okruh rodiny, která se jí samotné zřekla.
Caine Carraway je mladý podnikatel vedoucí vlastní úspěšnou firmu. Je žádaný na všech různých frontách a to nejen proto, že je mladý, až nebezpečně pohledný a úspěšný. Hlavně proto, že i přesto, že o ženy rozhodně nemá nouze, je v podstatě nedosažitelný. Věčná maska pokerové hráče a chladný, logický přístup k věcem jsou jedny z jeho nejvýraznějších vlastností.
Jakmile se Alexa s Cainem potkají, ani pro jednoho už nebude život takový, jaký býval do teď.
Mohla by se čirá nenávist vůbec někdy přeměnit v upřímnou lásku?

Mezi láskou a nenávistí je velice tenoučká hranice, kterou je velice jednoduché překročit. Roky budovaná nenávist a odpor však dokáží udělat své. I s láskou.

Netřeba Samanthu Youngovou představovat. U mě není žádným nováčkem a ohlasy na její knihy taky mluví za vše.
Musím říct, že její série Dublin Street je poněkud nepřekonatelná. Hrdina je však kniha, která se nesmírně vydařila. Od této autorky jsem nic menšího než skvělý výkon nečekala, nicméně právě Dublin Street je velká konkurence. U knih Samanthy Youngové se mi líbí, že jsou sice erotické a plné peprných a žhavých scén, ale hlavně jsou romantické a umírněné. Realistické a jednoduše střízlivé bez nějakých extrémních zbytečností. Není to tak, že by zde byly sexuální scény druhořadé, nicméně nejsou až přehnaně frekventované a nejsou ani překombinované ani obscénní.
Hrdina a celý příběh je naprosto skvěle rozfázovaný, krásně na sebe všechno navazuje a to, co se zpočátku zdá nevysvětlené, se postupně spojí dohromady.

Tato kniha je naprosto bez hluchých míst. Jako obvykle se čte naprosto fantasticky. Nikdy mě u Youngové neomrzí, jak rychle jsou její knihy přečtené. Pohledný muž z lepších kruhů je v jejích knihách už tak trochu stereotyp, který ale nikdy není stejný. Kromě muže je tady krásná žena, která je nakonec tak trochu zastánkyní ženské síly. Kombinace, která v případě Samanthy Youngové vždycky oplývá něčím originálním.
Youngová je ukázkovým příkladem toho, že fantazii se opravdu meze nekladou. Protože co kniha, to bestseller. A rozhodně právem. Vedle knih Samanthy Youngové jsou některé další nejmenované tituly ze stejného nebo podobného žánru opravdu hodně nízko. Pro každou knihu od této autorky mám opravdu vysoká očekávání a dosud se mi nestalo, že by nějaká zklamala. Hrdina nezklamal v žádném případě. Celou knihu jsem si užila ještě více než jsem očekávala. Jedno ze závěrečných zjištění bylo, dle mého názoru, trochu slabší, ale do kontextu se to svým způsobem hodí, takže se žádná chyba nekonala. Hrdina je opět nesmírně povedená, čtivá kniha, jejíž děj vás strhne a vy nebudete chtít přestat číst až do poslední strany.

Mnohokrát děkuji nakladatelství Ikar za poskytnutí knihy k recenzi!

10/10